Podle aktuální vládních opatření je možné na vybraných prodejnách:

  • Vyzvednout objednávku s osobním odběrem (výdejní místo)
  • Běžný nákup dětského zboží (obuv, oblečení, doplňky)

PROVOZNÍ DOBA PRODEJEN

PRODEJ DĚTSKÉHO ZBOŽÍ

  • na vybraných prodejnách je možné nakupovat dětské zboží
  • sortiment, který je možné nakupovat, je vždy označen
  • jiný než dětský sortiment není možné nakupovat
  • je možné měnit dětské zboží (pouze za dětský sortiment)

 

E-SHOP FUNGUJE BEZ OMEZENÍ

Svoje objednávky si ale můžete vyzvednout osobně na vybraném výdejním místě.

 

vydejni-mista-02

VÝDEJNÍ MÍSTA

Jak fungují výdejny zboží?

  • zboží si objednejte na e-shopu (osobní odběr)
  • vyčkejte na potvrzovací e-mail, že je Vaše objednávka připravena
  • pro vyzvednutí objednávky zavolejte na telefonní číslo, které je uvedené u vstupu do prodejny

Co je možné?

  • Vyzvednutí e-shopové objednávky na vybrané prodejně (osobní odběr)
  • Preferujeme platbu kartou, ale přijímáme i hotovost nebo dárkové poukázky A3 SPORT
  • Je možné vrátit zboží zakoupené z e-shopu (peníze Vám pošleme bezhotovostně na Váš účet)
  • Přijímáme reklamace, vydáváme vyřízené reklamace

Co není možné?

  • Není možný běžný nákup zboží
  • Zboží není možné měnit
  • Zboží není možné na prodejně zkoušet

Jak si ověřit dostupnost zboží?

Ověřit skladovou dostupnost lze u většiny zboží na e-shopu.

overeni-dostupnosti_cz

Zboží, které je skladem na prodejně Vám rádi připravíme pro osobní odběr. Jakmile bude Vaše objednávka připravena k vyzvednutí, dáme Vám vědět.

 

 

vraceni_02

PRODLOUŽENÁ LHŮTA

VÝMĚNA ZBOŽÍ
Zboží zakoupené v období od 4. 11. 2020 lze vyměnit do 31. 1. 2021.

Stručně: Jak vyměnit nevhodný dárek?

  • zboží doporučujeme vracet v původním obalu
  • zboží musí být nepoškozené, nepoužité a ve stavu vhodném pro další prodej
  • u výměny je potřeba předložit prodejní doklad
  • měnit lze za stejné zboží jiné velikosti (pokud je dostupná) nebo za jiné zboží ve stejné nebo vyšší hodnotě

 

Můj košík

Váš košík je prázdný