FAQ

Často kladené otázky

  1. Obdržím potvrzení objednávky?
  2. Budete mě informovat o vyexpedování mé objednávky?
  3. Mohu spojit více objednávek do jedné?
  4. Mohu objednávku stornovat?
  5. Jaké jsou důvody ke stornování objednávky ze strany prodávajícího?
  6. Jak dlouho trvá dodání zboží?
  7. Kolik stojí poštovné a balné?
  8. Zasíláte zboží i do zahraničí?
  9. Jak postupovat při výměně / vrácení zboží?
  10. Lze uplatnit slevovou zákaznickou kartu nebo dárkový poukaz při nákupu v e-shopu?
  11. Lze zboží zasílat mezi prodejnami?
  12. Jak platba kartou přes internet probíhá (3D Secure)?

 


Obdržím potvrzení objednávky?Nahoru

Ano. Poté, co byla Vaše objednávka odeslána a přijata obdržíte během 1-2 hodin potvrzení objednávky. V případě, že potvrzení neobdržíte, je možné, že objednávka neproběhla vůbec nebo jste zadali špatnou emailovou adresu. Proto Vás žádáme o řádné překontrolování Vámi zadaných kontaktních údajů při vyplňovaní objednávky.

 


Budete mě informovat o vyexpedování mé objednávky?Nahoru

Ano. O každé změně stavu Vaší objednávky budete informováni e-mailem. V případě, že bude Vaše objednávka rozdělena do více balíčků, budeme Vás o tom v e-mailu informovat. Může se stát, že balíky s Vaší objednávkou budou doručeny v různé dny. Cena za dopravu se nemění.

 

 


Mohu spojit více objednávek do jedné?Nahoru

Bohužel, není možné spojit více objednávek do jedné. Platbu by nebylo možné spárovat s objednávkou. Už vytvořené objednávky můžete stornovat a vytvořit novou objednávku s požadovanými položkami. Jak postupovat při stornování objednávky naleznete v bodě 4.

 


Mohu objednávku stornovat?Nahoru

Kupující může objednávku stornovat do 2 hodin od objednání. O storno objednávky můžete požádat pouze emailem na adrese: obchod@a3sport.cz. Do emailu uvádějte, prosím, číslo Vaší objednávky + požadavek o storno objednávky. Storno objednávky je platné až po emailovém potvrzení stornování naším zákaznickým servisem.

Pokud se kupující rozhodne zrušit objednávku po lhůtě 24 hodin, je možné postupovat podle instrukcí uvedených na stránce Vrácení zboží.

 


Jaké jsou důvody ke stornování objednávky ze strany prodávajícího?Nahoru

 

  • bez udání důvodu
  • z důvodu zadání nekompletní adresy (žádáme Vás o řádné překontrolování Vámi zadaných kontaktních údajů při vyplňovaní objednávky)
  • když zákazník opakovaně nepřebírá zásilky zboží, které si u nás objednal
  • pokud nám banka nepotvrdí platbu Vaší platební kartou „on-line“ (více v bodě 13.)
  • e-shop je aktualizován automaticky, i tak se ale teoreticky může stát, že pokud máme skladem poslední 1 ks zboží a objednají jej dva zákazníci najednou, nebude pro druhého již k dispozici. Totéž může nastat v případě kdy je poslední kus sice skladem, ale připraven v předchozí zásilce a dosud neexpedován. Pokud nastane taková situace, budeme Vás kontaktovat emailem a objednávka bude stornována.
  • zboží se již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena dodavatele zboží. V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet nebo adresu v nejkratším možném termínu (nejpozději však do 10 pracovních dnů).

 


Jak dlouho trvá dodání zboží?Nahoru

Objednané zboží bude předáno dopravci do 4 pracovních dnů od obdržení objednávky a po připsání platby na účet (připsání Vaší platby na naše konto může trvat až 2 pracovní dny). Dodání k Vám domů trvá obvykle 2-3 pracovní dny.

 


Kolik stojí poštovné a balné?Nahoru

Česká pošta

Při zaslání zboží na dobírku bude k ceně zboží připočítáno poštovné ve výši 89 Kč.
Při platbě převodem z účtu nebo platební kartou „on-line“ (Visa, MasterCard) bude k ceně zboží připočítáno poštovné ve výši 58 Kč.

PPL

Při zaslání zboží na dobírku bude k ceně zboží připočítáno poštovné ve výši 99 Kč.
Při platbě převodem z účtu nebo platební kartou „on-line“ (Visa, MasterCard) bude k ceně zboží připočítáno poštovné ve výši 68 Kč.

 

Při objednání zboží nad 2.000 Kč (včetně) je poštovné ZDARMA.

 


Zasíláte zboží i do zahraničí?Nahoru

Pro zákazníky žijící v ČR je k dispozici česká verze e-shopu A3 SPORT.CZ.
Zákazníci žijící na Slovensku mají možnost objednat zboží v slovenské verzi e-shopu A3 SPORT.SK.
Zboží z českého e-shopu na Slovensko (a naopak) ani do jiných krajin nezasíláme.

 


Jak postupovat při výměně / vrácení zboží?Nahoru

Podrobné instrukce naleznete na odkazech:

  1. Výměna zboží
  2. Vrácení zboží

Při případném nedodržení uvedených pokynů se může vyřízení Vašeho požadavku zbytečně prodloužit.

 


Lze uplatnit slevovou zákaznickou kartu nebo dárkový poukaz při nákupu v e-shopu?Nahoru

Bohužel, v současné době není možné využít slevovou zákaznickou kartu ani dárkový poukaz při nákupech v e-shopu.

Více informací:

  1. Zákaznická karta
  2. Dárkový poukaz

 


Lze zboží zasílat mezi prodejnami?Nahoru


Takový postup, bohužel, není v současné době možný. V současnosti Vám zabezpečíme rezervaci zboží na prodejně, na které se Vámi požadované zboží nachází. Interní přesuny mezi prodejnami neděláme. Můžete ale volit daleko pohodlnější variantu, a to je zaslání přímo na Vaši adresu.

 


Jak platba kartou přes internet probíhá (3D Secure)?Nahoru


Po označení způsoby platby platební kartou „on-line“ a dokončení objednávky, jste přesměrování přímo do zpracovatelské banky. Ta vás vyzve k zadání údajů na kartě:

  • číslo platební karty
  • datum ukončení platnosti karty
  • CVV2/CVC2 (poslední trojčíslí předtištěné na podpisovém proužku vaší karty)

Pokud máte kartu zabezpečenou pro platbu přes internet, budete vyzváni k zadání vašeho hesla.

O výsledku transakce jste informováni e-mailem. Obchodníkovi dojde výsledek autorizace a tím dostává pokyn k vyřízení objednávky. Tímto je odstraněna možnost zneužití vaší platební karty subjektem, od kterého si zboží kupujete a volného přenosu nechráněných dat na veřejné počítačové síti.

Pokud nám banka nepotvrdí platbu Vaší kartou, může to být z následujících důvodů:
  • údaje o platební kartě nebyly vyplněny správně
  • na Vašem účtu nemáte dostatek finančních prostředků nebo jste již vyčerpali limit pro internetové transakce
  • Vaše karta nemá povolené použití pro transakce na internetu. V tomto případě je nutné se obrátit na Vaši banku
Z těchto výše uvedených důvodu jsme nuceni objednávku stornovat. Opětovné zadání platby platební kartou „on-line“ pro již vytvořenou objednávku, bohužel, není možné.