Výměna zboží

Pokud jste si objednali zboží, které Vám nesedí nebo není úplně podle Vašich představ, rádi Vám jej vyměníme za jinou velikost nebo jiné zboží.

Kupujícímu umožníme výměnu zboží do 14 dnů od převzetí poslední části zásilky bez udání důvodu.

Pokud se rozhodnete pro výměnu, je nutné dodržet tyto základní podmínky:

Zboží musí být odesláno nejpozději 14. den po fyzickém převzetí poslední části zásilky, zásilka musí obsahovat originál účtenky a vyplněný průvodní formulář pro výměnu zboží, zboží nesmí být zasláno na dobírku, v takovém případě nebude převzato!

Nepřijímáme zboží k výměně v případě, že zboží neprojde kontrolou z těchto důvodů:

  • obuv nemá originální krabici
  • oblečení je bez původních štítků, visaček
  • zboží je vyprané
  • zboží je špinavé, mokré nebo zapáchá
  • část zboží nebo příslušenství je poškozená nebo chybí
  • spodní prádlo, plavky ani ponožky nelze z hygienických důvodů vrátit nebo vyměnit
  • zboží není schopné dalšího prodeje


Zboží je nutné zaslat na adresu prodejny, ze které Vám bylo původně odesláno. Vzhledem k tomu, že většina prodejen se nachází v nákupních centrech, nezapomeňte uvést jméno společnosti A3 SPORT (adresu naleznete v hlavičce účtenky - nahoře) nebo zboží  doručte osobně na kteroukoliv prodejnu A3 SPORT.

V případě, že objednávku obdržíte z více prodejen, zboží odešlete na jednu z nich.
Vyměněné zboží bude předáno dopravci do 4 pracovních dnů.

Zásilku ve vlastním zájmu pošlete jako doporučený balík s pojištěním na hodnotu zboží (v případě ztráty, nebo znehodnocení balíku si ho budete moci s podacím lístkem na poště vyreklamovat). Vyměněné zboží Vám bude odesláno Českou poštou na Vaši adresu na dobírku za cenu poštovného pro ČR ve výši 89,- Kč.

V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebudeme akceptovat požadavek na výměnu a zboží bude vráceno zpět.

Vámi požadované zboží nemusí být v době výměny již dostupné. V tom případě bude nutné pokračovat v komunikaci s operátorem e-shopu.

PDF Formulář pro výměnu zboží