Proč se registrovat?
- Uvítací voucher v hodnotě 100 Kč.
- Sleva na další nákup až 8 % v kamenných prodejnách i na e‑shopu.
- Speciální bonusové vouchery a slevové kupóny šité na míru.
- Online přístup ke všem účtenkám a stavu objednávek.
AKTUÁLNÍ INFORMACE: Na vybraných prodejnách je možné nakupovat dětské zboží, pro ostatní zboží použijte osobní odběr. V prodejnách lze měnit pouze dětské zboží (za dětský sortiment).
ČP Balík do ruky | 62 Kč |
ČP Balík na poštu | 58 Kč |
ČP Balíkovna | 57 Kč |
Osobní vyzvednutí zboží | zdarma |
PPL kurýrní služba | 89 Kč |
PPL ParcelShop | 74 Kč |
Zásilkovna | 55 Kč |
Osobní odběr na prodejně Zobrazit prodejny |
Zdarma |
Pokud zvolíte dopravu Českou poštou, balíček Vám bude dopraven službou Balík do ruky, která zajišťuje expresní dodání v pracovní dny do 24 hodin od okamžiku expedice. Zároveň Vám bude odeslána sms s číslem balíku a e-mail s odkazem na sledovací systém České pošty, jehož prostřednictvím můžete kontrolovat cestu zásilky na Vaši adresu. Vzhledem k vysoké spolehlivosti a rychlosti tento způsob dopravy doporučujeme.
Doručovatel zásilku přiveze na dodací adresu v pracovní den, obvykle mezi 8. a 16. hodinou, kde Vám ji předá. Pokud Vás nezastihne, ponechá ve Vaší poštovní schránce výzvu k vyzvednutí balíčku na pobočce pošty. Na poště pak zásilka bude uložena po dobu 7 dnů, v případě nevyzvednutí se vrátí na náš sklad a objednávka bude automaticky stornována. Rádi bychom upozornili, že přesnou hodinu doručení nejsme schopni zajistit ani sdělit. V případě, že Vás pošta při doručování nezastihne, máte možnost Vaší pobočku pošty telefonicky zažádat o opětovné doručení balíku na Vaši adresu. Tato služba je bezplatná.
Doručení balíku na vybranou poštu následující pracovní den po podání.
Po uložení zásilky na poště je možné balík vyzvednout bez nutnosti prokazovat totožnost. Stačí předložit kód pro vyzvednutí, který adresát nalezne v SMS nebo e-mailovém avízu o uložení. Zásilku tak může vyzvednout i třetí osoba.
I nadále lze vyzvednout zásilku prokázáním totožnosti, kdy sdělíte přepážkové pracovnici buď číslo balíkové zásilky nebo sdělíte svoje mobilní telefonní spojení nebo e-mailovou adresu (resp. spojení, na které Vám byla zásilka avizována).
Viditelně poškozené nebo rozbalené zásilky prosím nepřebírejte. Kontaktujte nás na infolince 377 454 477, abychom se domluvili, jak dále postupovat.
Pokud Vám do tří pracovních dnů od obdržení sms a e-mailu o expedici nebude balíček doručen ani nedostanete výzvu k vyzvednutí, kontaktujte prosím náš zákaznický servis na infolince 377 454 477 nebo na email: obchod@a3sport.cz.
Platí pouze v rámci ČR. Poštovné pro objednávky nad 1999 Kč je zdarma.
Pokud zvolíte způsob platby dobírkou, bude k Vaší částce připočteno doběrečné ve výši 31 Kč a to i v případě objednávek nad částku 2.000 Kč. Více o možnostech platby.
Při využití dopravy kurýrní službou PPL Vám bude zásilka dodána v následující pracovní den po předání balíčku přepravci. Expedici Vám vždy potvrdíme sms a e-mailem včetně čísla zásilky a odkazu na sledovací systém služby PPL, ve kterém můžete kontrolovat cestu zásilky k Vám.
Kurýr zásilku přiveze na dodací adresu v pracovní den mezi 8. a 18. hodinou. Pokud Vás nezastihne, bude zásilka předána k osobnímu vyzvednutí na PPL ParcelShop. Rádi bychom upozornili, že přesnou hodinu doručení nejsme schopni zajistit ani sdělit.
Průběh doručení zásilky můžete sledovat na internetových stránkách přepravní služby PPL : sledování zásilky.
Viditelně poškozené nebo rozbalené zásilky prosím nepřebírejte. Kontaktujte nás na infolince 377 454 477, abychom se domluvili, jak dále postupovat.
Pokud Vám do tří pracovních dnů od obdržení sms a e-mailu o expedici nebude balíček doručen a přepravní služba se s Vámi nespojí, kontaktujte, prosím, náš zákaznický servis na infolince 377 454 477, email: obchod@a3sport.cz.
Pro objednávky v hodnotě nad 1999 Kč je tento druh dopravy zdarma.