Způsob doručení

Česká pošta

Česká pošta =  0 Kč (objednávky od 2.000 Kč)
Česká pošta = 58 Kč  (objednávky do 1.999 Kč)
Pokud zvolíte dopravu Českou poštou, balíček Vám bude dopraven službou Balík do ruky, která zajišťuje expresní dodání v pracovní dny do 24 hodin od okamžiku expedice. Zároveň Vám bude odeslána sms s číslem balíku a e-mail s odkazem na sledovací systém České pošty, jehož prostřednictvím můžete kontrolovat cestu zásilky na Vaši adresu. Vzhledem k vysoké spolehlivosti a rychlosti tento způsob dopravy doporučujeme.

Jak probíhá dodání Balíku do ruky?
Doručovatel zásilku přiveze na dodací adresu v pracovní den, obvykle mezi 8. a 16. hodinou, kde Vám ji předá. Pokud Vás nezastihne, ponechá ve Vaší poštovní schránce výzvu k vyzvednutí balíčku na pobočce pošty. Na poště pak zásilka bude uložena po dobu 7 dnů, v případě nevyzvednutí se vrátí na náš sklad a objednávka bude automaticky stornována. Rádi bychom upozornili, že přesnou hodinu doručení nejsme schopni zajistit ani sdělit. V případě, že Vás pošta při doručování nezastihne, máte možnost Vaší pobočku pošty telefonicky zažádat o opětovné doručení balíku na Vaši adresu. Tato služba je bezplatná.

Průběh doručení zásilky můžete sledovat na internetových stránkách České pošty: Sledování zásilek (Track&Trace).

Viditelně poškozené nebo rozbalené zásilky prosím nepřebírejte. Kontaktujte nás na infolince 377 454 477, abychom se domluvili, jak dále postupovat.

Pokud Vám do tří pracovních dnů od obdržení sms a e-mailu o expedici nebude balíček doručen ani nedostanete výzvu k vyzvednutí, kontaktujte prosím náš zákaznický servis na infolince 377 454 477 nebo na email: obchod@a3sport.cz.

Platí pouze v rámci ČR. Poštovné pro objednávky nad 1.999 Kč je zdarma.

Pokud zvolíte způsob platby dobírkou, bude k Vaší částce připočteno doběrečné ve výši 31 Kč a to i v případě objednávek nad částku 2.000 Kč. Více o možnostech platby.


PPL kurýrní služba

PPL kurýrní služba =   0 Kč (objednávky od 2.000 Kč)
PPL kurýrní služba = 68 Kč (objednávky do 1.999 Kč)
Při využití dopravy kurýrní službou PPL Vám bude zásilka dodána v následující pracovní den po předání balíčku přepravci. Expedici Vám vždy potvrdíme sms a e-mailem včetně čísla zásilky a odkazu na sledovací systém služby PPL, ve kterém můžete kontrolovat cestu zásilky k Vám.

Jak probíhá doručení balíčku prostřednictvím PPL?
Kurýr zásilku přiveze na dodací adresu v pracovní den mezi 8. a 18. hodinou. Pokud Vás nezastihne, budete kontaktováni telefonicky.
Kurýr se poté pokusí zásilku znovu doručit následující pracovní den. Pokud ani tehdy nebudete na dodací adrese přítomni, zboží se vrátí zpět na náš sklad. Rádi bychom upozornili, že přesnou hodinu doručení nejsme schopni zajistit ani sdělit.

Průběh doručení zásilky můžete sledovat na internetových stránkách přepravní služby PPL : sledování zásilky.

Viditelně poškozené nebo rozbalené zásilky prosím nepřebírejte. Kontaktujte nás na infolince 377 454 477, abychom se domluvili, jak dále postupovat.

Pokud Vám do tří pracovních dnů od obdržení sms a e-mailu o expedici nebude balíček doručen a přepravní služba se s Vámi nespojí, kontaktujte, prosím, náš zákaznický servis na infolince 377 454 477, email: obchod@a3sport.cz.

Pro objednávky v hodnotě nad 1.999 Kč je tento druh dopravy zdarma.


Osobní vyzvednutí na prodejně

Osobní vyzvednutí zboží 0 Kč
Po automatickém potvrzení přijetí objednávky obdržíte ještě jeden e-mail s informací o reálné rezervaci konkrétního zboží.
Rezervace objednávek je 7 dnů od potvrzení Prodávajícím.
Platí pouze v rámci ČR.